Naše kompletné služby

Ponuka služieb našej kancelárie zahŕňa okrem komplexného spracovania účtovníctva, mzdovej a daňovej agendy tiež ekonomické analýzy, tvorby rozpočtov, nákladový controlling, odbornú ekonomickú asistenciu pri zakladaní alebo zlučovaní obchodných spoločností, odborné poradenstvo a konzultácie vo finančných otázkach.

Jednoduché a podvojné účtovníctvo
Správne vedenie účtovníctva mnohí považujú za samozrejmosť. My ale vieme, že je to o precíznosti, detailoch a poznaní súvislostí. Naše praktické skúsenosti prirodzene spájame s komplexnou znalosťou daňovej a účtovnej legislatívy,.

Naše služby v oblasti vedenia kompletnej agendy jednoduchého účtovníctva zahŕňajú:

  • spracovanie dokladov pred ich zaúčtovaním, kontrola formálnej správnosti účtovných dokladov
  • zaúčtovanie dokladov a vedenie peňažného denníka
  • evidencie pohľadávok a záväzkov
  • evidencie DPH, sociálneho fondu, krátkodobého a dlhodobého majetku, výpočet odpisov
  • vedenie skladovej evidencie, príprava podkladov k inventarizácii
  • spracovanie evidencie a vypracovanie daňového priznania k DPH, k dani z príjmov FO, k dani z motorových vozidiel
  • spracovanie riadnej (príp. mimoriadnej) účtovnej závierky a spracovanie závierkových výkazov (výkaz ziskov a strát výkaz o majetku a záväzkov)
  • poskytovanie priebežných informácií o hospodárskom výsledku, stave majetku a záväzkov v dohodnutých časových intervaloch
  • spracovanie rôznych manažérskych prehľadov (analýza likvidity, analýza zadlženosti, ziskovosť zákazníkov)
  • ekonomické a účtovné poradenstvo z hľadiska výpočtu daňovej povinnosti

Naše služby v oblasti vedenia kompletnej agendy podvojného účtovníctva zahŕňajú:

  • spracovanie dokladov pred ich zaúčtovaním, kontrola formálnej správnosti účtovných dokladov
  • zaúčtovanie dokladov a vedenie hlavnej knihy a knihy analytickej evidencie
  • evidencie pohľadávok a záväzkov
  • evidencie krátkodobého a dlhodobého majetku, výpočet odpisov
  • vedenie skladovej evidencie, príprava podkladov k inventarizácii
  • spracovanie evidencie a vypracovanie daňového priznania k DPH, k dani z príjmov PO, k dani z motorových vozidiel
  • spracovanie riadnej (príp. mimoriadnej) účtovnej závierky a spracovanie závierkových výkazov (výkaz ziskov a strát, súvaha, poznámky vrátane výkazucash-flow)
  • poskytovanie priebežných informácií o hospodárskom výsledku, stave majetku a záväzkov v dohodnutých časových intervaloch
  • spracovanie rôznych manažérskych prehľadov (analýza likvidity, analýza zadlženosti, ziskovosť zákazníkov, atď.)
  • ekonomické a účtovné poradenstvo z hľadiska výpočtu daňovej povinnosti

Vedenie personálnej a mzdové agendy
Naše služby v oblasti vedenia personálnej a mzdovej agendy zahŕňajú:

Personalistika:

  • vypracovanie pracovnoprávnych dokumentov pre zamestnancov klienta (pracovné zmluvy, dohody vykonávané mimo pracovného pomeru, dodatky ku zmluvám a dohodám a pod.)
  • komunikácia s inštitúciami sociálneho a zdravotného poistenia (plnenie oznamovacích povinností, zasielanie požadovaných dokumentov)
  • riadenie ukončenia pracovného pomeru vrátane celej súvisiacej dokumentácie
  • proces zabezpečenia vysielania zamestnancov do zahraničia
  • spracovanie požadovaných personálnych potvrdení a dokumentov pre zamestnancov
  • analýzy a prepočty mzdového a daňového zaťaženia pri zamestnaneckom pomere

Mzdová agenda:

  • výpočet miezd zamestnancov vypracovanie a zasielanie mesačných výkazov pre účely sociálneho a zdravotného poistenia a výkazov o príspevkoch DDS
  • vypracovanie mesačnýchprehľadov o zrazených a odvedených preddavkov dane z príjmov a ročného hlásenia o vyúčtovaní dane zo závislej činnosti
  • spracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň
  • základné poradenstvo v oblasti miezd a personalistiky

Ostatné:

  • pracovné cesty – cestovné príkazy, vyúčtovanie pracovných ciest, spracovanie knihy jázd
  • evidencia, nákup, výdaj stravných lístkov